منتديات الراعى الصالح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الراعى الصالح

منتدى للشباب الجامعى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخولالتسجيل

صلاه مهندس كمبيوتر!!!!!!!!!!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
SABANKH
رئيس قسم الكليات
SABANKH

صلاه مهندس كمبيوتر!!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: صلاه مهندس كمبيوتر!!!!!!!!!!!!   صلاه مهندس كمبيوتر!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأحد أبريل 01, 2007 2:37 pm

[color=#7f007f]lol! صلاة واحدبتاع[color:9ece=#7f007f:9ece] IT
[color=#7f007f]يا رب خليني دايما Connected بيك علشان أكون On Line ‏ دايماً تعال و أشغل كل Free Space[color:9ece=#7f007f:9ece]‏ اللي عندي

خلي علاقتي معاك دايماً [color=#7f007f]Update‏ و لو جه يوم Virus ‏ و خلاني Infected‏ لو سمحت أعمل لي Scan[color:9ece=#7f007f:9ece]‏

[color=#7f007f]تعال أنت وأعمل Repair‏ لقلبي . ‏ و أعمل Check‏ لكل حياتي و حتى لو كنت Damage‏ تعال وأعمل Format[color:9ece=#7f007f:9ece]‏ زي ما تحب

[color=#7f007f]يا رب أنا مليان Bad sector‏ تعال و أعملي Fix Error‏ نفسي أعمل Save ‏ لكل كلامك بس قلبيout of space ‏ تعال و empty my recycle Bin علشان أكون free ‏ ليك و لو كان كلامك ضاع مني أعمل restore‏ و رجعني بقوة ليك يا رب الـ volume label‏ بتاع قلبي هو your name ‏ تعالي و أعمل Double click ‏ و Open ‏ قلبي ليك ده أنت يا ربي اللي وحدك تقدر تساعدني علشان أعمل Close [color:9ece=#7f007f:9ece]‏ لكل أبواب الخطية

[color=#7f007f]أعمل Explore ‏ لكل حياتي و delete‏ يا رب كل temp‏ اللي معطلني عنك تعال و print‏ صورتك في حياتي و اجعلني دائما Run‏ في طريقك دا أنا محتاج Help‏ كبيرة منك تعال يا رب و start معايا من جديد و Erase‏ كل آثامي و Insert‏ سلامك في قلبي أرجعني يا إلهي إلي الـ Standard mode‏ اللي خلقتني عليهاSave ‏طريقك في قلبي [color:9ece=black:9ece]!
amany
عضو فعال
amany

مُساهمةموضوع: رد: صلاه مهندس كمبيوتر!!!!!!!!!!!!   صلاه مهندس كمبيوتر!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء مايو 15, 2007 12:06 pm

باين علية file حياتة فاضي خالص

و ال favourite في حياتة مش هو الرب

و ال tools الي بيستخدمها للشركة مع الرب لازم يعملها edit

و قلبة empty خالص

و الcontact الي في حياتة لازم يعملهم delet او ignore وساعتها هتكون حياتة accepted
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
SABANKH
رئيس قسم الكليات
SABANKH

مُساهمةموضوع: رد: صلاه مهندس كمبيوتر!!!!!!!!!!!!   صلاه مهندس كمبيوتر!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 12, 2007 8:35 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه حلوه يا ماني

صلاه مهندس كمبيوتر!!!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1